V dnešním podnikatelském prostředí mají startupy více než kdy jindy možnost vytvořit
úspěšný a
udržitelný byznys. Základem úspěchu v tomto procesu je
efektivní marketingová strategie, která může ovlivnit způsob, jakým oslovíte a získáte své zákazníky. K marketingu ale často přistupujeme podle
starých pouček a neuplatňujeme v něm stejné zásady, které jsme zvyklí dodržovat při vývoji
produktu samotného. Seminářem vás provede
Vít Hanák, zakladatel marketingové agentury FANL. O marketingu se tak budeme bavit velmi prakticky a z akce si odnesete celou řadu tipů a triků, které vám pomůžou líp naplánovat marketingovou strategii a následně ji i zrealizovat.
Jaká témata probereme?
- Jak o marketingu přemýšlet v roce 2023? A které marketingové teorie a poučky už dnes neplatí?
- Jak má founder, který není specialista, o marketingu přemýšlet? Jak a kdy se do něj má pustit a na co si u toho dát pozor?
- Jak v marketingu uplatnit agilní přístup, na který jste zvyklí z produktové stránky byznysu?
- Jaké kanály a nástroje použít? A kdy je pro ně nejvhodnější doba?
- Proč nejde jednoduše odpovědět na otázku Jaký budget budu potřebovat na marketing?
Pro koho je akce určena?
- Pro lidi, kteří chtějí rozjet vlastní podnikání, ale marketing je pro ně velká neznámá
- Pro lidi, kteří už podnikat začali a přemýšlí, jak správně nastavit svoji marketingovou strategii
Vstupné
Vstup na seminář stojí 150 Kč
Jak se na akci přihlásit?
Přejděte na webstránku JIC.
Tam klikněte na tlačítko Mám zájem o akci, přihlaste se a do mailu vám přijdou pokyny k platbě.