Online Akademie pro inovativní podnikavé ženy 2024: Zákaznická péče v akci
-
7. listopadu 2024
9:00 – 11:00 - online
Zákaznická péče je v dnešní době jeden ze silných nástrojů, jak se odlišit od konkurence, posilovat vaši značku a zvyšovat spokojenost zákazníků. Interakce s zákazníky může poskytnout cenné informace o tom, co funguje a co by se mohlo zlepšit. Tyto informace mohou pomoci ve vývoji produktů a služeb.
Lektorka Dorota Kajfoszová se věnuje online marketingu již déle než 15 let, vedla tým online komunikace v O2. Má za sebou úspěšné spolupráce a projekty s firemními ambasadory. V současné době spolupracuje s firmami jako odborná konzultantka, pomáhá s komunikační a marketingovou strategií. Zaměřuje se na budování osobních značek, ambasadorské programy, online zákaznickou péči na sociálních sítích.
Registraci je možné provést nejpozději jeden den před termínem konání akce. Odkaz k připojení bude přihlášeným účastníkům zaslán den před konáním akce. Setkání se uskuteční online v aplikaci MS Teams.
Akce je zdarma.
Sdílení události